6 نکته موفقیت آمیز برای تبلیغ تیزر تبلیغاتی شما

باورش سخت است که فقط 20 سال پیش، مردم دستگاه های دستی و چند رسانه ای نداشتند که بتوانند به اینترنت متصل شوند و محتوای با حجم بالا را پخش کنند. اما امروزه مردم به موسیقی گوش می دهند، عکس می گیرند، فیلم می گیرند و انواع محتوا را در گوشی خود مشاهده می کنند بدون اینکه حتی به آن فکر کنند.

نکته موفقیت آمیز برای تبلیغ تیزر تبلیغاتی شما

و امکان ایجاد فیلم ها، عکس ها و سپس توزیع جهانی آنها نیز بسیار ساده تر از قبل است. مردم دیگر نیازی به خرید فیلم، توسعه آن در آزمایشگاه‌ها، کار در بخش‌های گران‌قیمت ادیت و تحویل فیزیکی رسانه‌های خود به ایستگاه پخش یا سینما ندارند.

که هم اثرات خوب و هم بد بر چشم انداز دیجیتال داشته است. از یک طرف، مردم در حال حاضر حجم بسیار زیادی از محتوایی دارند که می توانند مصرف کنند و بیشتر آن رایگان است. از سوی دیگر، این انتخاب همچنین به این معنی است که مردم در مورد آنچه که تماشا می کنند و می خوانند بسیار حساس تر هستند.

همچنین ببینید: ساخت اینترو رایگان

بازاریابی ویدیویی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای دستیابی به مشتریان است زیرا تیزر های تبلیغاتی بسیار جذاب ساخته می شوند و اکنون مقرون به صرفه است. اما رقابت سخت است زیرا افراد بسیار بیشتری از ویدیو استفاده می کنند و شما می توانید در «سیل» گم شوید. اما چیزهایی وجود دارد که می توانید برای کمک به دیده شدن ویدیوهای خود تمرین کنید!

 

1. محتوای خود را بهینه کنید

آیا از قبل می دانید که ویدیوی شما به احتمال زیاد در کجا مشاهده می شود؟ اگر جمعیت جوان‌تر را هدف قرار می‌دهید، آیا از قبل مطمئن هستید که ویدیو به احتمال زیاد در تلفن دیده می‌شود؟ اگر چنین است، آیا آمادگی دارید بازاریابی ویدیویی خود را برای مصرف موبایل به حداکثر برسانید؟

پیشنهاد میکنیم ببینید  قسمت بیست و چهار 24 سریال صفر بیست و یک 021 + آنچه خواهید دید

مشاهده ویدیو در پلتفرم گوشی هوشمند تجربه ای بسیار متفاوت از تماشای چیزی در تلویزیون یا حتی پشت میز، با یک کامپیوتر و مانیتور با اندازه کامل است. نمایشگرهای کوچکتر، در شرایط نوری و نویز متفاوت، نیازمندی‌های متفاوتی برای مصرف آسان و لذت بخش خواهند بود. هنگام ایجاد ویدیوهای خود، نوع پلتفرم فناوری را در نظر بگیرید.

 

2. تصاویر بندانگشتی موثر را بسازید

ضرب‌المثلی قدیمی وجود دارد که «نمی‌توان یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کرد»، اما هنوز هم تلاش زیادی توسط صنعت نشر برای ایجاد جلدهای به یاد ماندنی انجام می‌شود، زیرا همه متوجه می‌شوند که این اولین چیزی است که به آن توجه می‌شود، چه در قفسه یا به عنوان یک تصویر در آمازون همین موضوع در مورد محتوای ویدیوی شما نیز صادق است، اما در این مورد، ما در مورد تصاویر کوچک صحبت می کنیم. به نظر شما وظایف آژانس تبلیغاتی چیست؟ در این لینک بخوانید

قدرت یک تصویر کوچک خوب را نادیده نگیرید. هنگامی که مردم از طریق یک سرویس پخش جریانی مانند YouTube اسکن می‌کنند، به تصاویر کوچکی که می‌بینند نگاه می‌کنند – و اغلب به صورت تکانشی روی آنها عمل می‌کنند. بنابراین اطمینان از کاور مناسب و تأکید بر تصویری که در ویدیوی خود بیشترین تأثیر را به شما می‌دهد، در دراز مدت به شما کمک می‌کند. شما می خواهید در عین حال مسخره کنید، درگیر شوید و بینندگان را تحریک کنید که بخواهند بیشتر بدانند. یاد بگیرید که این عادت را پرورش دهید و آن را با تمام بازاریابی ویدیویی و تبلیغات خود به کار ببرید.

 

پیشنهاد میکنیم ببینید  ماجرای استیضاح روحانی در مجلس یازدهم صحت دارد؟

3. سئو را فراموش نکنید

این یک کار خسته کننده و با جزئیات است، اما بسیار مهم است که مطمئن شوید بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO را نادیده نگیرید. به ویدیوی خود عنوانی بدهید که سئو پسند باشد، مطمئن شوید که از تگ ها و توضیحات متا مناسب استفاده می کنید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که اگر مردم به دنبال ویدیویی در موضوع یا موضوعی هستند که ویدیوی شما پوشش می دهد، تمام مزیت هایی را که برای قرار گرفتن در بالای نتایج جستجو لازم است به ویدیوی خود داده اید.

 

4. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

بسته به اینکه کاربران هدف شما کجاست، تبلیغ در بستر رسانه اجتماعی مناسب بسیار مهم است. اگر می‌خواهید به جمعیتی مسن‌تر متوسل شوید، مطمئن شوید که تلاش‌های تبلیغاتی شما به فیس‌بوک می‌رود. اگر به دنبال جمعیت جوان‌تری هستید، ویدیوی خود را در توییتر ارسال کنید، توییت را به صفحه اول حساب خود پین کنید و مطمئن شوید که از هشتگ‌های مناسب برای بهبود سئوی خود استفاده می‌کنید.

به همین ترتیب، اگر می‌دانید که جوامع خاصی، مانند انجمن‌های آنلاین، به ویدیوی شما علاقه دارند، در آنجا نیز کارهای تبلیغاتی انجام دهید. اگر می دانید بازار آنلاین شما کجاست، به آن پلتفرم بروید و تبلیغ کنید!

 

5. اشتراک گذاری را فراموش نکنید

اکنون فالور ها و دوستان، اشتراک گذاری ویدیوها برای دیگرانی که ویدیو را دوست دارند بسیار آسان می کند. بنابراین وقت بگذارید و ویژگی‌های اشتراک‌گذاری را با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که فکر می‌کنید مرتبط هستند، درج کنید. جاسازی ویدیوها در پلتفرم های مختلف مانند فیس بوک یا توییتر به پروتکل های کمی متفاوت نیاز دارد. همیشه مطمئن شوید که تا جایی که می توانید گزینه های زیادی را در نظر بگیرید. هر چه افراد بیشتری بخواهند ویدیوی شما را به اشتراک بگذارند و واقعاً بتوانند، ویدیوی شما بیشتر به اشتراک گذاشته می شود و دیده می شود و بنابراین ویدیوهای شما شروع به بازاریابی برای خود می کنند.

پیشنهاد میکنیم ببینید  علت درگذشت آیت الله صانعی مرجع تقلید ؛ زمین خوردگی و مصدومیت

 

 

6. آن را با سایر بازاریابی ادغام کنید

در حالی که محتوای ویدیویی مانند تیزر تبلیغاتی به تنهایی می تواند کاملاً قانع کننده باشد، بازاریابی ویدیویی زمانی که با سایر تلاش های بازاریابی همراه شود می تواند ترکیبی قدرتمند باشد. برای مثال، گره زدن در یک ویدیو به جایزه ای که در رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود، یکی از راه های علاقه مند کردن مردم به برنده شدن در عین تماشای ویدیو است.

به همین ترتیب، ایمیل گاهی اوقات می تواند مخاطبان اسیر خود را به شما بدهد. ایمیل مارکتینگ سنتی می تواند موثر باشد، اما ایمیلی که شامل چیزی برای تماشا نیز می شود، اغلب می تواند از نرخ تعامل بسیار بالاتری نسبت به متن خالص برخوردار باشد.

پیشنهاد کاربران نازی خانم: https://blog.tolofilm.com/بهترین-کلیپ-های-تبلیغاتی-جهان/

تبلیغ خوب برای جذب افراد بیشتر به تماشای محتوای ویدیوی شما بسیار مهم است، اما به یاد داشته باشید که اصول را نادیده نگیرید. محتوای خوب تولید کنید و این کار را به طور مداوم انجام دهید! اگر شخصی روی ویدیوی شما کلیک کند، آن را ببیند، و در نهایت از آنجا دور شود یا برود و کار دیگری انجام دهد، به شما کمک نمی کند، زیرا آن را مفید یا سرگرم کننده نمی بیند. بهترین راه برای تبلیغ محتوای ویدیویی خود ایجاد چیزی با ارزش است. این کار را انجام دهید، و تلاش های تبلیغاتی شما بسیار آسان تر خواهد شد!

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده در قسمت دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود

....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.