پنج‌شنبه , دسامبر 1 2022

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از چه فروشگاه سازی استفاده کنیم؟

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از چه فروشگاه سازی استفاده کنیم؟

ایجاد یک فروشگاه موفق در دنیای تجارت الکترونیک به یک بستر تجارت الکترونیکی خوب و راحتی با خود فروشگاه ساز نیاز دارد، بنابراین نه تنها باید ویژگی‌های مناسب را داشته باشد، بلکه استفاده از آن نیز باید به اندازه کافی آسان باشد.

اگر برای شروع به ساخت آماده هستید، می‌خواهید بدانید که پلتفرمی که انتخاب می‌کنید بهترین است.

در اینجا بهترین گزینه‌های ما برای بهترین سازندگان فروشگاه آنلاین وجود دارد:

 

  • Shopify
    • ولوسیون
    • تجارت بزرگ
    • تجارت مربع
    • ووکامرس
    • مجنتو

بنابراین، اگر این مقاله را می‌خوانید، احتمالاً به راه اندازی یک تجارت آنلاین فکر می‌کنید و ایده تجارت الکترونیکی را دوست دارید.

اما، قبل از هر کاری، باید در مورد بهترین فروشگاه اینترنتی برای تجارت خود تصمیم بگیرید. خوشبختانه برای شما، بارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد.

اما، برای کمک به شما در انتخاب گزینه‌ها، برخی از موارد دلخواه خود را در زیر لیست و بررسی کرده ایم.

هنگام انتخاب فروشگاه ساز آنلاین به چه نکاتی توجه کنیم

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از چه فروشگاه سازی استفاده کنیم؟

در مورد نرم افزارهای برتر تجارت الکترونیک، برخی عوامل غیرقابل مذاکره هستند و طرح کلی ویژگی‌هایی را که باید رعایت شود، در نظر می‌گیرد.

۱_ ابزارهای موجودی و داده‌های پیچیده

 

آنچه می‌فروشید چیزی است که پول شما را به همراه می‌آورد، بنابراین هر خالق فروشگاه آنلاین خوب باید یک سیستم آسان برای مدیریت موجودی داشته باشد، همراه با بینش و تجزیه و تحلیل ضروری.

شما نه تنها باید بتوانید کالاهای خود را برای فروش اضافه کرده و به روز کنید، بلکه باید تجزیه و تحلیل‌هایی نیز داشته باشید که به شما امکان می‌دهد ببینید چه چیزی در چه زمان و چه زمانی فروخته می‌شود، بنابراین می‌توانید روندها را ردیابی کرده و تصمیمات تجاری هوشمندانه‌ای بگیرید.

  1. سهولت استفاده

 

ساخت فروشگاه آنلاین شما نباید علم موشک باشد، بنابراین داشتن رابط کاربر پسند بسیار مهم است. شما به احتمال زیاد یک متخصص فناوری اطلاعات نیستید، بنابراین می‌خواهید بتوانید وب سایت فروشگاه آنلاین خود را با سهولت ایجاد کنید.

این که آیا یک سازنده سایت کشیدن و رها کردن، بصری یا اشاره و کلیک است، باید بتوانید در داشبورد حرکت کرده و مراحل ساخت فروشگاه آنلاین خود را بدون کشیدن موهای خود دنبال کنید.

  1. افزودنی‌ها و ادغام‌ها

 

بهترین نرم‌افزار تنها با دسترسی به ادغام‌های مختلف و برنامه‌های اضافی بهتر می‌شود تا پیشنهادات اولیه آن افزایش یابد.

از برنامه‌های بازاریابی وب سایت گرفته تا سازندگان فرم، ابزارهای فروش، و فراتر از آن، هرچه به یکپارچگی کیفیت بیشتری دسترسی داشته باشید، به طور کلی سازنده فروشگاه وب سایت شما بیشتر از مجموع اجزای آن است.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از چه فروشگاه سازی استفاده کنیم؟

شش بهترین فروشگاه اینترنتی برای مشاغل کوچک

 

با در نظر گرفتن این سه ویژگی اصلی، و همچنین ویژگی‌های دیگر، مانند توانایی کمک به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی، ما شش گزینه مورد علاقه خود را برای ایجاد فروشگاه آنلاین شما جمع آوری کرده ایم.

  1. Shopify

 

در اکتبر ۲۰۱۹، Shopify از بیش از یک میلیون تاجر در سراسر جهان پیشی گرفت! بنابراین، به جرات می‌توان گفت که آن‌ها یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در بازار هستند و دلیل خوبی نیز دارد. Shopify فوق العاده قابل دسترسی است و مملو از ویژگی‌های مفید است. آن‌ها تقریباً همه چیزهایی را که ممکن است برای اداره و مدیریت تجارت الکترونیک خود نیاز داشته باشید، ارائه می‌دهند.

Shopify حتی ابزارهای پیچیده‌ای را ارائه می‌دهد، مانند دکمه فروش که می‌توانید در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

همانطور که ممکن است قبلاً جمع آوری کرده باشید، Shopify صرفاً منابع و انرژی خود را بر تجارت الکترونیکی متمرکز می‌کند، و در نتیجه، این سر و گردن بالاتر از اکثریت دیگر سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک است.

مزایای Shopify

 

  • این کاملاً میزبانی شده است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد نگهداری وب سرور خود ندارید.
    • Shopify دارای یک جامعه بسیار فعال است، جایی که می‌توانید از آن کمک بگیرید و نکات و ترفندهای مفید تجارت الکترونیکی را بیاموزید.
    • Shopify از فروش چند کاناله (آنلاین، آفلاین، اجتماعی و غیره) پشتیبانی می‌کند.
    • رابط کاربری Shopify چیزی کم از شهودی ندارد

معایب Shopify

 

  • برای استفاده از درگاه‌های پرداخت شخص ثالث، باید هزینه تراکنش‌های اضافی را بپردازید.
    • Shopify طرح رایگان ارائه نمی‌دهد
    • میزان سفارشی کردن ظاهر فروشگاه شما محدود به موضوعی است که شما انتخاب می‌کنید.
    • Shopify پلت فرم فروش B۲B خارج از جعبه ارائه نمی‌دهد.

ویژگی‌های Shopify

 

  • گواهی SSL رایگان
    • بستر کامل برای وبلاگ‌نویسی
    • صدها موضوع برای سایت تجارت الکترونیک شما
    • پشتیبانی از بهینه‌سازی موتورهای جستجو
    • تجارت موبایل آماده است
    • نام دامنه
    • پرداخت کارت اعتباری
    • نرخ حمل و نقل انعطاف‌پذیر
    • دسترسی به Dropshipping
    • مشخصات و حساب‌های مشتری

Shopify برای چه کسانی مناسب است؟

 

از آنجا که استفاده از Shopify بسیار آسان است، بهترین کار برای مبتدیان است که برای اولین بار در فضای تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کنند.

این برای هر کسی که تجربه برنامه‌نویسی یا طراحی گرافیکی ندارد، مناسب است، زیرا Shopify قالب‌های زیادی را برای کمک به شما در ایجاد فروشگاه آنلاین خود ارائه می‌دهد.

اگر کالاهای خود را به صورت آفلاین می‌فروشید، Shopify نیز یک انتخاب عالی است. یعنی، زیرا آن‌ها همچنین یک سیستم POS بسیار قوی ارائه می‌دهند.

ناگفته نماند، مقیاس Shopify واقعا خوب است. بنابراین، اگر قصد توسعه کسب و کار اینترنتی خود را دارید، این پلت فرم فوق العاده است. مهم نیست چند محصول را می‌خواهید لیست کنید، حجم فروش یا تعداد مشتریانی که ثبت نام می‌کنید، Shopify می‌تواند از عهده آن برآید.

اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید، احتمالاً Shopify را می‌شناسید. این یک تجارت الکترونیکی به دلایلی است که برای کارآفرینانی طراحی شده است که طبیعتاً طراح وب یا توسعه دهنده نیستند. نیازی به نحوه کدنویسی ندارید، زیرا این پلتفرم به راحتی مراحل ساخت را بیان می‌کند.

Shopify بلوک‌های اصلی فروش و بازاریابی، از جمله مدیریت موجودی، موقعیت‌یابی محصول، مدیریت مشتری، بازاریابی و موارد دیگر را درک می‌کند. تنهای زیادی برای انتخاب وجود دارد تا بتوانید مشاغل خود را کاملاً سفارشی کنید و لازم نیست نگران میزبانی باشید، زیرا میزبان Shopify برای شماست.

اگر مایل نیستید حتی نگران ساختن یک فروشگاه نباشید، زیرا اگر بودجه لازم را برای آن دارید می‌توانید یک فروشگاه عملیاتی، فعال و تجاری از Shopify Exchange خریداری کنید.

Shopify ادغام بازاریابی لازم را ارائه می‌دهد، از جمله بازاریابی ایمیلی تجارت الکترونیکی و ارتباطات رسانه‌های اجتماعی، به طوری که می‌توانید کنترل و بینش کاملی بر سفر مشتری در نقاط مختلف تماس داشته باشید.

  1. Volusion

 

Volusion در سال ۱۹۹۹ شروع به کار کرد و سال‌ها از آن زمان می‌گذرد تا بتواند پیشنهاد خود را کامل کند، و تمرکز خود را بر روی ساخت فروشگاه آنلاین بسیار خوب محدود کرده است.

این امر به ویژه توسط مشاغل متوسط مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا دارای یکپارچگی کافی است، اما نه چندان زیاد که بتواند هدف اصلی را غرق یا غرق کند.

سفارشی‌سازی همچنان کلیدی است، زیرا Volusion موضوعاتی به صورت رایگان و با هزینه اضافی ارائه می‌دهد و عملکرد SEO به طور دقیق در آن ایجاد شده است، بنابراین می‌توانید صفحات را به روشی جذاب و هوشمند ایجاد کنید.

نتیجه نهایی با Volusion یک ویترین تمیز و سفارشی است که می‌توانید به راحتی مدیریت کنید. اگر به کمک احتیاج دارید، نرم‌افزار دارای یک کتابخانه منابع کامل و همچنین نمایندگانی است که به صورت ۲۴ساعته و ۷ روزه در دسترس شما هستند.

3- ووکامرس

 

ووکامرس یا WooCommerce، شاخه‌ای از وردپرس که در حال حاضر بسیار محبوب است، خود نوعی ادغام است، به این معنی که برای استفاده از آن باید یک سایت وردپرسی داشته باشید. همچنین، مانند وردپرس که از نظر فنی رایگان و بسیار جذاب است.

 

منبع : آکادمی دیجیتال مارکتینگ مهدی عراقی

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده در قسمت دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود

....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *